Sitter här på Kinnekulle :)

H.E.L.Å!! :)
:
Nu sitter jag i stugan på kinnekulle och myser! Vi kom hit vid runt halv sex och sen dess har vi grillat korv innomhus ^^ och sen marsmallows :D göttgött ;) och goda nyheter vi var bara en tio minuter-en kvart sena - tänka sig va...? :P
:
Gustaf och pappa diskuterar huruvida Gustaf är "död" för att pappa "sköt" honom med G's "vapen" - givande diskussion...... Ellie är allmänt Supergullig&Charmig <3<3 och Anna tittar på tv ;) å själv sitter jag och bloggar :)
men det är så svårt att komma på vad man ska skriva om man inte sitter vid datorn typ - eller asså Ö... Aa typ
:
Tänkte skriva igår - men pappa var inte hemma (så jag kunde inte göra som jag brukar - dvs brotta ner honom och kittla honom och låna hans dator) och på Annas dator höll vi på att ladda ner film så den var väldigt koncentrerad på bara det och lixom inte så medgörlig :P
:
jaa... Öö hmmm... Jag e trött :o wow?! ;) Har snart läst ut bok 5 i serien om "Nattens hus" (iaf - de böckerna jag håller på att läsa:) )känner att Gretel ~svenskalärare~kommer typ älska mig -.- hahah ;)
:
nemenuuu tror jag att jag ska typ sova :) Gick ju upp väääääldigt tidigt imorse :P hehe nej men Lilla Ebba är tröt!! :) nattnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback