SJ är försenade - förvånad? Nej

Jepp, jag sitter på tåget på väg hem från Lidköping. Men vetniva? Vi är försenade........
Den här gången var det dock inte SJs fel - typ - för det var några galningar som stod på spåret och typ var konstiga. A, jag vet inte men polisen var tydligen där :P
.
Men är 7kt glad att det finns WiFi ombord så att jag har kopplat upp Annas dator mot det och kan blogga ;)
.
Annars har jag tittat på "No strings attached" som var helt ok. Lite förutsägbar - men säg en film som inte är det :)

 

Annars sitter jag och kollar facebook lite och lyssnar på en låt som heter "Grace Cathedral Hill" = mysig låt som jag aldrig hört förut :D

Imorgon ska jag nog till en kompis och invardera deras hus - hehe. ->http://ellowws.blogg.se/index.html Hon länkade mig, här får du en länk tbx ;)

 

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0