Smart som bara jag kan vara...

Hehe japp... Jag har då lyckats att använda upp hela juni månads internet. För att med det abbonemanget jag har får jag "bara" 500mgb i månaden. Men man tycker ju att jag borde märkt nåt lixom...
...
Som tur är så är det ju bara 5 dagar kvar på juni ;) Men eftersom jag sitter i en stuga på kinnekulle så får det bli ett längre inlägg senare om min helg. För nu är klockar ett och jag är trött ^^ dessutom skriver jag från Gs telefon och han blir inte så glad om jag lånar den - men han sover... Men så det blir nog inget bloggade förrän kanske söndag -- annars måndag <33
Nu ska jag sova sött - och drömma om den jag ska gifta mig med(!) - ni har väl blommor under kudden?! ;) GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: Elin

JAG HAR BLOMMOR &E F1 NERVLS GODNATT <3

2011-06-25 @ 01:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0