Vaken nuv!

TjenaMackarena!

Nu har jag ätit frukost och är trött... haha - vi tältade och somnade vid typ ett, och då var fåglarna redan igång -.-' Så jag låg och förbanade dem ett tag och vaknade typ några gånger av att det satt nån FÅGEL och dampade.....
Elin (vallin ;)) prata sömnen yao. Hehe
.
Sen kom det in en katt och ville vara med, typ la sig på mig. Men det var rätt mysigt (tills jag ville ligga på ett annat ätt och det blev lite svårt :P) När solen gick upp blev det ASvarmt inne i tältet och vi typ dog, så vi gav upp och gick in i huset :)
Så jag har väl sovit en sisådär 6-7 timmar -.- zzzzzzzzzzzzzzzzzz

Men nu ska jag väl försöka jaga rätt på alla mina saker (jag är bäst på att hålla reda på mina grejjer asså...) och sen ta mig hemåt för att packa :)
babay ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0