Weei - nu drar man till Bovall!!

Nu ska jag snart åka från stationen - mot Bovallstrand!

Eller jag ska byta i gbg och därifrån åka till dingle och där hämtar mormor och morfar mig!
Sen stannar jag med dem i en vecka. Åker med dem till varberg på måndag.

Efter det ska jag nog till Lidköping igen och träffa mina kusiner som random skulle åka dit typ. Men vi får se ;)

Jag får se hur mycket bloggande det blir - vet inte hur datorn är i Bovall. Men iallafall kan jag börja använda telefonen igen på fredag..? (Den första iallafall) Så då kan det säkert bli några inlägg :)

Har med kameran också - så det kanske blir ett inlägg med en massa bilder :D

<3Kram!!


Kommentarer
Postat av: Mamman

Yippiey

2011-06-29 @ 12:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0