Händelserik dag - eller ah...ne :)

Idag:

Jag hade utvecklingssamtal med margareta, som drog över tiden igen... Jag tycker nästan att man borde få 45 minuter istället för en halvtimme som det är nu. Men Elina tyckte inte som jag, så jag vet inte vad som gör att vi pratar så länge :P

Sen kom jag hem och läste biologi, men sen somnade jag(!) hehe

Gustaf och jag "gjorde mappar" och städade kängos - kaninen i huset - bur.

Det blev pasta carbonara till middag - med mycket vitlök; känner hur jag osar :P
...'
Sen blev jag förhörd på biologin

jaaa, kanske inte så jätteintressant menmen ;)



Kommentarer
Postat av: Elina

Jaa, det verkar ju inte iaf vara Margareta som påverkar att du har så långt samtal eftersom det går mkt fortare för mig... Men du har väldigt pratglada föräldrar (hehe) så det kanske är en anledning ;) <3

2011-03-24 @ 22:11:57
Postat av: ebbakladdkaka

Haha jo, detförstås... ;)

2011-03-25 @ 18:02:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0