Här ska softas!

:D Äntligen fredag! :D

Sitter och lyssnar på "Oh my god" som borde vunnit melodifestivalen :P
Fast jag erkänner att Eric Saade är liiiite snyggare ;)
http://www.youtube.com/watch?v=mRiWudmJJuA&feature=fvst

Snart blir det köttfärssås och spagetti - det var faktiskt onormalt länge sen vi åt det...
Sen blir det mys framför TV:n med antagligen let´s dance finalen och parlamentet.
"Den typiska fredagkvällen" - I know - men det är mys! :)

Imorgon blir det konfirmationsmöte hela dagen. Vi ska typ samla in pengar på olika sätt till svenska kyrkan. Där ska jag iallafall vara till klockan tre, då jag ska in till staden och titta på bio med mina busiga kusiner.
- Jag lovar... De + lillebror skulle lätt kunna ödelägga världen! - 

Det blir "Hur många lingon finns det i världen?" och är faktiskt rätt taggad, för den verkar rolig.
Efter bion ska vi vidre hem till dem för att fira mellankusins tonårsdag!! Herregud!!!
(fast det ska man ju inte säga har jag fått lära mig... Fast detta anses som nödfall ;) )

Enda problemet är att vi inte är säkra på vad han önskar sig, för han vägrar avslöja...
Men det blir nog bra!

Nu ska jag gåååå


Kommentarer
Postat av: Elina

Haha ska också se den filmen, fast inte imorrn ;)

Jag och mamma funderar på om Linda skulle kunna klara av att se den för det vore otroligt kul för henne att se andra som är lika kloka som henne! (hehe :D) Men förmodligen är filmen för svår... Jaja du får säga sen om du tror Linda skulle uppskatta den ;D <3

2011-03-25 @ 19:55:14
Postat av: ebbakladdkaka

haha, japp ska kolla ;)

2011-03-25 @ 22:01:59
Postat av: Jill

Hej Ebba! :D

2011-03-26 @ 08:43:45
URL: http://halvnoten.blogspot.com
Postat av: Mamman

Hallaou - myskväll du sa och myskväll det va´

2011-03-28 @ 15:31:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0