Nu så!

Nu är jag hemma igen och ska försöka sammanfatta gårdagen.

Vi gick på bio, som var riktigt bra faktiskt! De är så varma människor verkar det som!!

   <- *rekommenderas*
Elina: Jag tror att linda skulle uppskatta filmen, det var några som hade downs syndrom i publiken. (bland annat en anställd på mathilde var där med sin dotter eller syster - med handikapp)


Efter filmen åkte vi hem till kusinerna och förberedde middagen. Vi värmde en stenplatta i ugnen som man sen "stekte" kött och grönsaker på sen. Man höll plattan varm med en liten gasol-lampa under.
Det var jättegott och ett roligt sätt att laga mat :)

Vi hade ätit klart lagom till Earth Hour, så vi sprang runt i huset med pannlampor och tände en massa ljus. Vi tände också ljusen på Johans födelsedagstårta och mumsade på den i brasans sken - hehe. Det var en supergod chokladtårta med kolaöverdrag!! Yummy! :D

Sen tog vi fram TP och spelade ett tag, tills vi kom fram till att vi barn inte hade en chans eftersom det var både gamla och svåra frågor. Då dukade vi av och tog på oss pyamas, borstade tänderna och bäddade våra sängar. Vi låg och pratade ett tag men Johan hade tidig match och jag fick känning på huvudvärk.

Nästa morgon vaknade Gustaf typ halv 8 och fick ligga och vänta på att vi andra skulle vakna - vid halv 11. :P Men vi gick upp och åt macka med marmelad. Efter ett tag kom Johan hem från sin match och vi spelade lite spel mm.

Sen kom mamma och Anders och vi fikade och åkte hem. Nu har jag lekt lite med olika inställningar på min kamera ;)


Oj, vilket lååååångt inlägg.......... :P




Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Jag och Anna hade så gärna varit med. Och Ellie.

Du är en alldeles underbar tjej och vi längtar efter dig.

KRAM

2011-03-27 @ 23:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0