På puben!

Haha japp!

Jag sitter här och har druckit en fanta och ätit små snacks som ser ut som småsmå baguetter och smakar... Typ pizza - gott iallafall :)

Vi har ätit hamburgare och sen åka hem tror jag. Pappa ska föreläsa, men jag vet inte om vi orkar stanna och lyssna. Anna sa att vi kanske skulle hyra en film eller något.

 

Imorgon har jag STUDIEDAG = sköönt!! Då ska jag sova länge och sen kanske träna :) jag måste iochförsig börja på ett kemiarbete som ska vara klart om typ två veckor :O och så måste jag läsa religionsläxa - kul...... Men ändå, skönt att vara ledig :P

På kvällen ska vi dessutom gå på ROBYN konsert på cirkus med mamma :D supermys!!! Det ska bli jätteroligt! Har sett fram emot det hela 2011...hehe...


Nu ville Gustaf ha datoren, han ska nörda achtung die kurve. Så jag går innan han dampar loss :P


Kommentarer
Postat av: Elina

Och du har inte sagt att du ska gå på konsert för att????? Du är duktig på att inte berätta saker bara så att du vet... xP men det är bra att du har skaffat blogg nu så att jag kan läsa de sakerna istället! ;)

2011-03-28 @ 23:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0