Todai

Idag var en bra dag! Jag bestämde mig imorse för att inte dras ner, vad som än händer och jag kan faktiskt säga att jag lyckades! Eller så var jag bara för trött för att bry mig :P Jag sov typ 6 timmar och var lite zombie på morgonen, men sen gick det över i en molnande trötthet som inte märktes annat än typ att jag rörde mig i slow motion *jaa vad intressant* Men min dag dårå! Det var stopp i trafiken på grön linje, men kom faktiskt bara 10 min sent iallafall, eftersom jag är bäst - eller inte :p Matte som första lektion, men jag sov typ bara... ;) Sen var det musik och vi sjunger en låt som jag inte riktigt kan min stämma på - kuwl - menmen. Hade SO i typ hundra år och vi fick instuderingsfrågor -.- Potatis-och-köttfärsgratäng till lunch ;) På slöjden slog jag typ av/upp min tumnagel eftersom jag är en duktig flicka... MEN TROTS DET (fick med typ allt jobbigt som kan hända under en dag) så kan jag säga att jag hade en bra dag!! Det är skönt :) Jag aka nog bestämma mig för att ha fler bra dagar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0