Däppdt i däsad

Heizan!
Jag är täppt i näsan av någon konstig anledning :P På dagen idag så har jag bara varit typ lite snorig, men inte så att det är helt stopp i näsan ...
Idag hade jag matteprov som första lektion och det gick bra :) Men det var bara G-delen på provet, Vg-Mvg-delen är på måndag. Det är lite jobbigt, eftersom G-delen ofta är väldigt lätt jämfört med mvg-delen så då får man nån slags falsk trygghet och bara "jo, men det gick ju så bra då kan jag ju detta" men INTE :P Fast man är ju godkänd :thumbup:
.
Vi hade slöjd idag, och jag är ganska snart klar med mitt skrin. Men asså jag vet aldrig vad jag ska göra på slöjden, eftersom jag har inte användning för nåt... Och jag vill inte ge bort allt och typ lägga problemet på dem ;)
.
YaaaaaaaaaVad ska jag skriva? Fysik e rätt tråkit :P
Nevetniva, nu är jag trött och ska borsta mina tändör
NATTI<3

Kommentarer
Postat av: Pappa Per

ne, fysik e kuuuuul, ju.

Jag vill plugga matte med dig i helgen.

KRAM

2011-05-19 @ 23:06:36
URL: http://klimatpositiv.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0