Grönan igår

Hay! Jag hann inte skriva igår - om igår - så jag skriver nu!
.
Jag sov rätt länge men sen åkte jag in till stan och mötte Linn :) Jag mötte henne på stadion station, efter att ha gått lite fel:P Men vi gick hem till henne ett tag för att jag behövde ladda min telefon.
.
När den var fullladdad gick vi(!) till Grönan. Det var en härlig promenad i solen och vi fick sällskap med många som var på väg för att ha picknick :)
.
När vi kom dit möttes vi av långa köer - inte förvånande - men eftersom jag hade beställt guldkort på internet så fick jag stå i en speciell kö (utan människor :P) och där fick jag både åkband och kort! Sen när vi gick till ingången så hade de typ precis öppnat en annan ingång --- bara för personer med kort!! Så där gled vi in Linn och jag!
.
Först ställde vi oss i VildaMusen kön, som gick ganska snabbt faktiskt. Det var ett bra första åk, inte superkul men bra uppvärmning - haha inte kasta sig på insane direkt...
Efter det blev det JetLine och den är rolig!!!!!! Men jag är så rädd att slå i alla balkar och mööööööp ;) Haha, och mitt i så satt jag och tänkte på hur komplicerat det måste ha varit att bygga alla! För både VildaMusen och den nya Twister korsar JetLine och man får liksom inte krocka :P
.
Sen såg vi att de hade öppnat insane (den hade varit stängd ett tag) så vi stack dit innan det hann bli megaköer och åkte den. Vi åkte baklänges och det var läskigt :o :) Jaa.. Sen åt vi och åkte blå tåget - inte samtidigt....... De har gjort om blå tåget och det var jätteroligt för Linn och jag satt och skrämde upp varandra oc hbakom oss satt typ en 6-åring och rörde inte en min, han sa typ oj. Haha awkward ;)
.
MM, Twister då... Säger såhär: inte värd 50 minuters kö!! Hade typ en rolig backe... Så gå ur kön om den är lång <3
Radiobilarna däremot ägde!! :P:P Vi spöa alla hahahahaha :')

.
Köpte sockervadd och gick hem till Linn och sen hem! Sen badade jag :D
.
Tack för en underbar dag <3
.
hehe yeez<3<3 BYE

Kommentarer
Postat av: Linn <33

hahaha! tack själv för en toppen dag! :D hade superduper kul!!!! det måste vi göra om :D särskilt radiobilarna och blå tåget! <3

2011-05-23 @ 21:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0