Halåå!

Hej alla vänner!!

Nu kommer ett inlägg helt i kursivt! o.m.g ;)

Tisdagar är våra kortaste dagar i skolan, men de käns ofta som minst lika långa - om inte längre... Det är konstigt, men det kanske är för att man är utpumpad efter måndagen och vill bara sova hela tisdagen :P

Jag kom hem runt kvart över tre, och då duggade det bara. Sen satte jag mig på mitt rum och gjorde klart mammas present! :thumbup:

Bild kommer antagligen upp senare ikväll eftersom hon inte har fått den än :) Men jag blev nöjd faktiskt! <3

Jag har rätt ont i huvudet och har typ svullna halsmandlar så just nu är jag inte på topp, men jag hoppas att det blir kewligt på ridningen . . .

Kram och puss nu för jag har inget mer att skriva typ ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0