Hey guys

Hola på er amigos - hehe

Idag var jag hemma från skolan, vilket var ett bra val för nu mår jag bättre :D Jag ställde klockan och vaknade och tänkte typ, äh jag orkar inte :P

Så jag har varit hemma. Legat i soffan och tittat på TV/youtube/lite olika program på play... Jag gick hem till mamma och hämtade "Vänner säs7" som jag nördade på eftermiddagen.

Har ätit en massa pollyyyyy!!!!! :D gööötttt


Men imorgon är det skola med nya krafter som gäller ;) Sista hemkunskapslektionen :O
(Sista geografin för terminen? :D :D :D)

Tänk, nu är det inte lång tid kvar till nian och all gymnasievals-stress... Hmmmmmmm
Men jag hoppas att sommaren blir lång och härlig!!!!!!! <3

Åkk så målade jag mina naglar idag! Men... 1) Jag kan inte måla med vänster hand 2) Jag orkade inte så ena handens naglar är mobbade och utan färg... haha det ser fett tråkigt ut ^^


PussochKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0