Idag då...

Ja, vad har lilla Ebba hittat på idag tro?
.
Jo jag sov inte så länge eftersom pappa satte sig i soffan tidigt på morgonen med Ellie som typ gnällde och han tittade på TV och för er som inte vet så är det rummet bredvid vårat så jag vaknade!! Tänka sig va?!

Jag låg kvar i sängen och orkade inte gå upp så jag tittade på equals three på youtube...
Sen bestämde jag mig för att åka in till stan för att köpa en lite gåva till min mor som fyller år idag!!! Grattis!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Så när PAGE åkte till - ja gissa... - TÄBY!! För att - gissa igen... - TITTA PÅ HUS!!! ....så åkte jag in till stan.
När jag var klar så tog jag roslagsbanan till Viggbyholm för att fika med dem, eftersom de hade slut på el :P Men det var mysigt och jag fick te och hallonpaj :D
.
Vi kikade lite på hemnet och hittade ett jättemysigt hus i Nockebyhov, men det var bara det att man skulle behöva köpa tomten separat och alla våra drömmar sprack...!! och nu sitter jag och dampar på det!!! :mad:
.
Sen åkte vi på visning på ett hus som ingen av oss gillade i täby typ... Men vi åkte förbi det huset som PAGE tittade på igår, och jag tyckte att det såg jättemysigt ut så vi ska dit på visning nästa söndag.
.
Damp på dumma hus som är så dyra! :(

Ellie fick nog av att sitta i bilen på vägen hem så hon började tjuta som en galning och vi fick stanna och leka lte med henne för att klara oss

Now people, vet jag inte vad jag ska skriva mer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0