Mys-shopping!

Nu har vi ätit middag - tacos, jättegott!!! - och vi äter popcorn och tittar på "Rosa Pantern 2".
.
Idag var jag ju somsagt i Kista med H&E och det var mys!! Vi gick typ första timmen(!) på HM, hehe men jag hittade en klänning, ett linne och lite ringar.
Sen gick vi och åt. Efter det var vi och tittade runt liiteeeh. Efter ett tag ville Elina gå hem, så jag och hanna tittade vidare lite och hon köpte ett par shorts och en kofta, och jag hittade ett par coola shorts!!!!!!!
.
Här är två bilder :D
21 maj 2011
haha, Ellie är lite avundsjuk...?

21 maj 2011
YEEY

Kommentarer
Postat av: Hanna

Älskar dina shorts! De är så coola! ;D

2011-05-22 @ 09:58:26
Postat av: Mamman

Vad somrigt o fint - ska bli kul att se dina fynd!

2011-05-22 @ 15:42:12
Postat av: Elin :-) <3

detta är inte sant, jag har köpt en precis likadan klänning som jag precis satt och tänkte på när jag gick in på din blogg, så läste jag detta inlägg och insåg att du har en precis likadaan + att jag har kollat på de där shortsen och funtat på att köpa dom is this sick or what?

puss

2011-05-28 @ 11:15:13
URL: http://linile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0