Namnam

Hej!!

Idag har det varit riktigt varmt och skönt ute :) Jag hade shorts och öppna skor idag!!
Missie Hammock Weave FabricAren't they just gorgeous?!?!

Vi hade våran näst sista hemkunskaps-lektion idag, och nästa gång ska vi bara städa iordning köken. Så detta var allra sista matlagningslektionen :O Det är lite konstigt!! För att sen i nian kommer vi inte ha det alls... :(

Fast det är ganska skönt, för hemkunskap har varit det mest stressande ämnet. Jag vet inte varför, men det är det och geografi. Men ändå - slutbetyg!!!

Vi hade förresten geografi idag, och vi (inte just jag men två grupper av typ 6) skulle argumentera för/emot *sitt ämne*. Det spårade typ ur, men det var jätteroligt att titta på! Det var både högljudda disskutioner, men även tystnad när ingen visste hur de skulle ge tillbaka. Haha och typ meningslösa argument.

Vi hade NO-prov... Jätteroligt - ne. Men det gick nog helt ok, och om inte har jag ju 2 terminer kvar ;)
Å sen var det engelska och sen vipps (inte) var dagen över och det blev helg! :D

Imorgon kanske jag ska med Hanna och Elina på stan. Men E vet inte om hon orkar och jag o H har inte riktigt hörts :P Men nu fick jag ett meddelande så det kanske är H&E ;)

Annars har jag bara typ varit hemma... Jag var och handlade, behövde lite frisk luft och det var skönt - perfekt temperatur ute :) Sen har vi ätit god mat och tittat på "Nakna Pistolen"



öööööö, jag hoppas någon orkar läsa mina fina men dock überlånga inlägg ;) <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0