Nananana today!

Tjena mittbena :P :P
.
Idag började super med att jag vaknade en halvtimme innan skolan började... Så pappa fick skjutsa och jag åt typ frukost i bilen ;) men jag hann!!
.
Sen hade vi en vanlig halvtråkig dag i skolan och vi övade mycket på låtarna inför konserten. Det är ju onsdag så vi hade en sån där megalång SO timme som ingen typ gillar.....
.
Efter skolan var Elina, Hanna och jag på stan lite eftersom de skulle fördriva tiden innan de skulle på en tävling och de hann inte åka hem... Så vi var inne lite på H&M och sen på dinsko. På H&M köpte Elina en konsertkjol och jag en jeanskjol :) Sen på dinsko köpte Elina ett par skor som var übersöta på henne :D
Sandalette mys :P
Och jag hittade världens mest sötaste skor! :O

PumpsPumps
ok nu ser de inte lika söta hut här som i verkligheten dåå... Men <3<3<3 ;)
.
Nu ska vi se på film :D
"Going the distance"
:thumbup:

En sak med filmen är att skådespelarna ser typ helt annorlunda ut - inte som bilden asså...
Menmen ;) <3

Kommentarer
Postat av: Mamman

men - köpte du en jeanskjol!?!?! vad kul - men ingen bild ju :)

2011-05-12 @ 14:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0