Shteeeeek!

Hej!

Nu har jag kommit in från typ en timmes solning på balkongen! Superskönt, men varmt som tusan!!! :D 8D

Jag har inte så mycket mer att säga... Vi fick sluta 20 minuter tidigare för vi hade inget att göra på lektionen. Den skulle vara i tegnerlunden - en park - och halva gruppen gick dit före den andra, för att de skulle få något papper.
Men de kom inte, så vi gick tillbaka och slutade ;)

Annars har det varit en bra - lång - tisdag som de flesta andra. Näst sista på terminen! Jag höll mitt tal, helt ok :)

...och nu sitter jag här :P Jag ska äta något och sen blir det ridning.

Inatt ska jag väl försöka sova någonting... :\ Vilket inte har gått jättebra iförrgår och igår. Men,men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0