SVAAAAAAR!!! ;)

Här kommer svaren dårå! <33



jag :D om Frågor?:
vilka bloggar läser du? :)<3

Svar: Haha, eeh jag läser många bloggar!

Människor jag känner:
• cuupid.blogg.se
• bybecka.blogg.se
• livetsommiranda.blogg.se
• growingyoung.blogg.se
(och ibland) elinkc.webblogg.se & moaiwarsson.devote.se

Människor jag inte känner:
• meullerfoto.blogg.se
• megapixlar.blogg.se

hehe <3


Mamman om Frågor?:

Hello - här kommer fråga: ibland ser man två regnbågar samtidigt - vad kommer det sig att de är spegelvända i färgordningen? Lavv maami

 

Svar:
Regnbågen som uppstår kallas en primär regnbåge. Ibland kan strålen brytas flera gånger i samma regndroppe och då bildas även en sekundär regnbåge. Den sekundära regnbågen är svagare och färgerna i den uppträder spegelvänt. Ljus som kommer in i en vattendroppe nära dess övre sida bildar en primär regnbåge. Den sekundära bildas när ljuset går in i vattendroppen nära undersidan. ;)

 


Alma om Frågor?:

Vilka band lyssnar du på? 

Favoritfärg?

Kändiscrush?

kram!

Svar:
Vilka band... hmm. Jag lyssnar på Muse, jag tycker om nästan alla deras låtar :) Men annars lyssnar jag inte på några speciella, utan om jag hör en låt och tycker den är bra så lyssnar jag på den men jag bryr mig inte riktigt om bandet har gjort något mer ;)

 

 

Min favoritfärg är nog turkost. Men jag gillar orange oxo... Och typ alla färger :P

 

Ojoj - kändiscrush... Ingen speciell som jag stalkar, precis. Jag erkänner att Saade är snygg... hahaha

<3


Lotta om Frågor?:
hur lagom lång eller inte blev kjolen egentligen?

Används den .... ? Å vad siktar du på sen....

Svar: Kjolen kanske blev lite lång, men har inte riktigt provat den. Har inte fått tillfälle för att det har varit lite kyligt och konstigt väder nu <3
Jag vet inte vad jag skulle vilja göra härnäst... hmm <3


L8 om Frågor?:
en klurig fråga ....
När får kaniner börja tävla?
Svar: En kanin måste vara minst 4 månader för att få delta i bantävling. Om man vill tävla i höjdhopp eller längdhopp är åldersgränsen 8 månader.

Hahaha, ja men fem(8) frågor är ju alltid något........ Jag hoppas att ni fick lite klarhet :P

 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Glömde fråga! Eller vet inte riktigt vad jag skulle frågat... Känner dig ju ganska bra... :)

2011-05-22 @ 22:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0