Tlött!

Hallao! Jag är en trött person just nu ;)

Fredag:

Pappa, Anna, Ellie och jag uppvaktade Gustaf lite på morgonen eftersom de skulle till Lidköping på hans födelsedag.

Vi hade konsert med klassen - som faktiskt gick bättre än förväntat. Men vi tappade typ bort oss på en låt så det blev tyst och sen började alla skratta :P

Efter konserten var jag i typ 40 minuter på konfirmationsåterträff (långt ord...) men det var ganska kallt och typ ingen var där för alla ville typ gå ^^


Lördag:

På morgonen uppvaktade vi Gustaf med en hög paket typ :P

Mamma bakade en kladdkaka på förmiddagen, (hehe! Den var nog inte inne i ugnen tillräckligt länge...) Men den var väldigt god!!! Vi åt den (till lunch) för att G fyllde ju år.

Sen åkte vi in till min skola för att grilla korv på skolgården...... Haha - för att föräldraföreningen typ anordnar en vårfest och så kommer det en massa människor som vill ha korv. Men grejjen är den att i början så fanns det hamburgare, men de tar alltid slut - alltid, varje år!

Ändå
köper de in lika många hamburgare... OOOOch dubbelt så många bröd! Så det är alltid supermycket bröd kvar - clever

Jaja, där var iallafall Elina och Hanna och efter vi hade städat och allt var slut så åkte vi hem allisammans till oss. Vi åt och osvosv och sen såg vi på Eurovision Song Contest och dampade på Azerbaijan - kan inte stava... -  och Italien för annars hade ju vi vunnit :o

Haha, sen snackade vi typ till halv 3


Idag:

Idag så vaknade vi ganska sent och jag vaknade av hysteriskt fniss och pet i min nacke typ...

Men vi åt frukost och sen - efter ett ganska långt tag - så satte vi igång och tvättade fönster. Det gjorde vi för att imorgon får vi ledigt för att göra någonting så att vi får in pengar till en skola i Himalaya. Men eftersom de sov över igår så gjorde vi det idag när de var här :)

Så det har vi gjort hela dagen och nu tittar vi på "the ugly truth" och ska äta :D

<3

Haha zo this is me now ;)

15 maj 2011


Kommentarer
Postat av: Pappa Per

Varför var konfaåterträffen så beige?

KRAM <3

2011-05-17 @ 00:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0