Today!!!

Jamen tjena mittbena!!!

Det är skojsigt att "så många" kikar in här :)
.
Nu har Ebban kommit hem från en dag i skolan! Vi hade gympa - löpträning imorse...
Det var inge roligt alls!! :(

1) Ebban har ingen kondition
2) Ebban fick typ allergisk damp och fick svårt att andas :mad:
Menmen, de sa att jag hade ett fint löparsteg ;)

Jag bör nu gå och studerA
men det orkar jag ju inte! mahahaha
.
Jag ska gå hem till mami oxo - antagligen - eftersom en viss kanin sitter där och svälter... Ne, G var där igår så hon mår nog helt ok................ Jag ska hämta lite saker oxo för att fixa lite på en present till min mama!

Fick nagellack idag :)


Grattis till klasskompis Lodifa idag oxo :D <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0