Torsdag 5/4

Idag var en vanliga dag ;)
.
Men den började lite tokigt... Vi började 9.15 med utegympa och jag skulle åka till rådhuset för att det skulle gå fortare och det var närmare dit vi skulle. Men det var bara det att jag var 20 min tidig och mötte mina gympalärare som skulle gå och ta en kaffe.
.
Så jag gick till skolan och lämnade mina väskor ;)
Sen skulle vi ha motionsträning dårå, och om man klarade att springa 3km på 15 minuter eller mindre var man jättebra - typ mvg - och om man sprang mellan 15 och 20 var man duktig men man måste träna mer(!) och över tjugo var "inte bra asså" Men roligt då, här springer man på 23... :\
mm.., inte  zå kewl
jaja, sen hände väl inte så mycket...? Jo, spanskaprov... Blöp
men det gick ok, det var bara några glosor som jag inte kunde hehe hade typ aldrig hört dem... och skrivadelen var lite svår typ...
Jaja ;)
.
Kom hem och pluggade som satan och sen sov jag och vipps var det fredag - typ ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0