Troll - haha öö

Hej! Nu ska jag gå och lägga mig, eller jag ligger i sängen ;) Mitt A på IPhonen är segt (eller så är jag lite dålig men om typ jag blir jg så vet ni)
Sova känns lite överskattat... Jag vet att man måste och att annars blir Ebba zombiunge, men det tar så mycket tid! Tänk vad mycket man skulle kunna göra........ Och när man ska sova måste man planera och göra saker som man inte kommer hinna - för att man sover. Typ städa och packa väskan för imorgon och borsta tänderna. Jag hatar i övrigt att borsta tänderna - för er som undrar - det är trååååkigt! De är nästan lika tråkigt som att springa i skogen... nej förresten, det är det värsta som finns
Bye nu måste jag sooovvaaaaa

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det där sa du bara för att retas och få mig och Elina att reagera! Men det är inte sant! Det är mycket tråkigare att springa tio varv runt Vasaparken! Så det så! ;) <3

2011-05-19 @ 22:32:44
Postat av: Pappa Per

Vi älskar dig ändå <3

2011-05-19 @ 22:44:04
URL: http://klimatpositiv.net
Postat av: mamman

Vad passande att mamman kom in och pratade om vikten av att sova - i synnerhet för tonåringar och zombieungar - mitt i inlägget :) Allra helst som du tillhör båda kategorierna, hehehe

2011-05-19 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0