Yesterday was lovely!

Hej små läsare!!

Jag vet att jag inte har skrivit något om igår så här kommer det!!:
.
PAGE var ju i täby och tittade på hus, så jag städade iordning och hann faktiskt gå en sväng till Julia som jag hälsade till - se kommentar - och kom hem i tid. Hann inte riktigt städa i köket så det var lite halvtråkigt.
.
De första gästerna - utom Elina för hon flydde från sin bostad redan vid typ halv 6 och kom vid 6 - kom vid kanske 20 över och sen var snart alla samlade ;)
.
Jag fick mycket fina paket!! TACK!! och sen lagade vi mat tillsammans.
*Måste oxo tacka Elina som gav sig iväg och köpte gurka och räddade hamburgarna* :P

Vi åt och sen blev det efterrätt, som var lite sen eftersom vi skulle egentligen till majbrasan efter... Men det blev maj-glöd typ ;) Och vi missade till och med fyrverkerierna...

Vi stod vid glöden ett tag men det rök och blåste och var i allmänhet inte så mysigt så vi gick hem ganska fort igen, och några avvek där för att åka hem.
.
När vi kom hem så åt vi up den sista kakbiten och en efter en blev upphämtad.
.
Sen gick jag typ och la mig, var jättetrött - men glad! ♥

30 april 2011

30 april 2011

Kram och tack för en rolig kväll! You made my day <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0