ÅHEJ :P

Elina om un svar!:
Jag skulle nog säga att un svar är lite mer franskt än spanskt... xP
Men vet du vad? Jag hörde nyss en liten fågel viska i mitt öra att du har varit, är och kommer alltid att vara den möpigaste möpen någonsin! :P

Svar: Men man säger ju faktiskt un och una på spanska också, det är bara du som är en tokig fransk-unge som är lite tossig! sådeså!

Och Elina, I'm sorry to say - men den fågeln var nog inte riktigt frisk... För du är ju alltid en gång möpigare än jag och stjärnstopp och allt såntdärnt

Hanna om Nästan klar!!:
Fast han ritar bara fyra strålar... ;) pöss på dig! :*

Svar: Men ska vi slå vad?! Jag tror att han faktiss gör såna oxo!!!!!!!!!!!!!!!! sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0