I am answering

Per Ribbing  om J.a.g H.a.r T.r.å.k.i.g.t:

Hej min älskling
Det är väl härligt att få lära sig spela gitarr. Jag kan ju inte det alls. Du får gärna komma hit och spela :-) Men det där med tryck över bröstet lät inte bra... Hur mår du nu?
KRAM


 

Svar:
Jamen hej!
Det är jätteskojj att spela gitarr! :thumbup: Solly om det lät som nåt annat...
Jag kan väl komma över nån gång, men jag kan typ bara tre ackord - så det är inte så mycket att lära ut :P

Ne, tryck över bröstet känns inte så bra heller - om du undra...
Jag mår sådär, inge bra i omgångar och lite bättre sen liksom... Jag är rätt klar i huvudet - inte så mycket mos som igår men kroppen hänger inte med riktigt. Så jag orkar inte allt som jag kanske tror att jag gör. (fattaru?)

KRAM på dej med :) :love:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0