Mer kommentarer -> Mer svar!

Hanna om Kalmar, en sammanfattning:
Gud vad söt den sista bilden är! Jag typ dör så gullig! ;) <3
Svar: Tack!! <3 Eller vad ska jag säga... :P Men jag ska hälsa henne ;) ♥♥


Elina om Nu jag svara :):
Först var jag inne på mobilen men när jag inte kunde se alla bilderna gick jag in på datorn istället. Jag kunde inte se dem där heller....
Det är liksom en liten ruta med ett blått frågetecken där det ska vara en bild... :(
Svar: Men duuu! Så ska det ju inte vara :(
Du får helt enkelt åka hem till Hanna, för hon kunde ju se dem :P Men jag kan säga att det var mest bilder på
Ellie eller blommor ;) Hmmm, jag vet inte vad jag ska göra för det är bara du (?) som har problemet...........
Kram iallafall ♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

Fast Elina är inte ensam om att inte se alla bilder... Jag kan inte heller se alla! Det är en massa blåa frågetecken i rutor... :( ;) <3

2011-04-22 @ 21:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0