Nyfriserad :)

Hejsan Hoppsan!

Nu är jag hemma från frisören! Jag slingade ljusare (skulle ha klippt mig också, men det blev inte så). Är öm i hårbotten nu ;) Men färgen blev bra! Man ser väldig skillnad nu när det är torrt, en ganska gul nyans. Man ser dock att i underhåret - där hon inte slingade - är det den gamla färgen.

Jag ska be mormor ta en bild! :)

Imorse var jag och Mormor nere och badade! Det var kallt,(20 grader) men skönt när man hade doppat sig!
Eller... Imorse och imorse - halv ett :P

Just nu är mormor och hämtar morfar på golfbanan och sen ska vi väl börja med maten snart - baconbiffar :D Svea ligger här och vilar sig lite och jag har ätit lite fil :) Snart kommer kanske ett inlägg med före- och efetrbilder oxo!

KrAm


Svar på kommentar:
Jenny
om
Vilken j*vla dag!! -.-:

Nej!!! Jäkla skitunge till hund! Vad vart det mer som hon tuggade sönder? Saknar henne massor, men kanske inte just denna destruktiva sida av henne! Kram


Svar: Haha, nej då resten klarade sig med bara nåt litet märke! Men jag tror att hon fick i sig en halv rulle tuggummi, eller så :O ;) Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0